זקנה היא ללא ספק אחד השלבים הקשים בחיינו. אך יש לזכור שמדובר במציאות קיימת ובלתי נמנעת, וכל מה שיש לעשות הוא ליצור את התנאים האופטימליים לכל הצדדים על מנת שהקשיש ירגיש מוגן, מכובד ורגוע בערוב ימיו. במקרים מסוימים, על מנת להשיג את המטרות הללו, נדרש אח סיעודי פרטי המאפשר להעניק לקשיש את הטיפול הנאות הדרוש לו, ולעשות זאת בצורה עדינה, נכונה מבחינה רפואית ומלאת אמפתיה.

אח סיעודי פרטי

כיצד מוצאים אח סיעודי פרטי?

עצם המילים "אח סיעודי" מעיד על כך שנדרש כאן איש מקצוע שעבר הכשרה רפואית כללית לטיפול באנשים חולים, וכן התמחות ספציפית בטיפול בקשישים. הבחירה באדם הנכון עשויה לא רק להעניק לקשיש את תשומת הלב הראויה, אלא אפילו לסייע לו במקרים קריטיים, להקל מכאובים רבים ואף להאריך את חייו בצורה משמעותית. לכן הבחירה באח הסיעודי המתאים למטרה שלכם מהווה נקודת מפנה חשובה ביותר בחיי האדם המבוגר הקרוב אליכם ויש לקחת נושא זה ברצינות תהומית. זו הסיבה לכך שתמיד מומלץ לפנות לחברות סיעודיות המתמחות בהתאמת האח לכל מטופל. הדבר מבטיח הליך מיון כמה שיותר קפדני ומעמיק, וכן יוצר גורם מנהלי חשוב שיכול לתפקד בתור המנהל של האח הסיעודי עצמו, וכל מה שעליכם לעשות הוא בעיקר לדאוג לקרוב המשפחה שלכם.

סיבות נוספות לפנות לשירות השמה מקצועי

חברות מקצועיות בבחירת אח סיעודי פרטי מאפשרות לכם להיות בטוחים ורגועים שהאדם שאתם מכניסים לבית האב, האם, הסב או הסבתא שלכם הוא אדם שאכן מיומן בתחום. בנוסף, בכל מקרה או צורך – החברה יכולה לספק לכם גם אדם נוסף (לדוגמא, אם המטפל עצמו חלה, או שנוצר קצר תקשורתי כלשהו המונע את העסקתו העתידית). כאשר ההיקשרות היא עם חברה איכותית ומקצועית, תמיד יש למי לפנות.

גורמים חשובים נוספים המבטיחים לכם איש מקצוע איכותי

מלבד היכולות המקצועיות, אח סיעודי פרטי אמור להיות איש סודו של הקשיש  או של הקשישה שלכם. לכן חשוב מאוד לשים לב לקשר הנרקם ביניהם כבר בשבועות הראשונים להעסקתו. חשוב שהקשר יהיה מספיק חברי על מנת שהאח יתפקד גם בתור עזר נפשי, בכדי שהקשיש לא יתבייש לספר לו על מה שמציק לו. כאשר אתם מוצאים אח סיעודי פרטי העומד בכל הקריטריונים המובאים כאן – אתם יכולים להיות רגועים, האדם הקרוב אליכם נמצא בידיים טובות. עם זאת, חשוב לזכור שאין המדובר בחלופה למשפחה, ולבוא לבקר כמה שיותר.

לשירותי סיעוד נוספים היכנסו