באתי בשורות אלה לגעת בנושא מאוד רגיש, טיפול בקשישים. מטפל בקשישים או מטפלת בקשישים לצערנו הוא תחום שלא נדרש בו הכשרה אקדמאית. לרוב, העוסקים בתחום זה יגיעו גם ללא הכשרה מקצועית מספקת.

אין מודעות מספקת של רגישות והבנת עומק החשיבות בסקלה העליונה כשמדובר על שירותי סיעוד לקשישים. על מנת "למתג" תחום זה שיצריך ויחייב הכשרה מקצועית ואקדמאית. חבל. אלפי קשישים בישראל ללא מטפל או ללא מטפל לקשישים מתאים. קשישים נופלים נחבטים נפצעים, מדוכים בבדידות חוסר תקשורת הולם עם העולם וכו'.

מטפלת קשישים - מטפל בקשישים

מטפלים בקשישים – אלי מילר שירותי סיעוד

גם קשישים שאולי יש להם מטפל לקשישים פרטי חשופים לרמה שאינה תמיד אנושית, הן מצד מטפלים זרים או זרות, כשמטפל בקשישים אינו בעל סבלנות ונינוחות וללא אינטליגנציה רגשית מספקת בלשון המעטה. הן מצד גם מטפלים ישראלים או ישראליות ללא רמת מקצוענות מספקת או אינטליגנציה מספקת אם מדובר בקשיש או קשישה שהיו בעליי מעמד אישיות או ציבורית ועכשיו נפלו עם מטפל בקשישים או מטפלת בקשישים של "אין עם מי לדבר".

בחברת אלי מילר סיעוד אחים ואחיות מטפלים ומטפלות בקשישים ותיקים ומנוסים סטודנטים וסטודנטיות לרפואה כאחד המתמחים בטיפול קשישים ובעלי צורך בסיעוד. אצלנו תוכלו למצוא מטפל בקשישים או מטפלת בקשישים מקצוענים אינטליגנטים סופר רגישים עדינים סבלניים בעלי כושר התנהלות ועבודה ברמה הגבוהה ביותר, בעלי תודעת ואיכות שירות מעולה וגבוהה ביותר, תוך כדי יושר ואמינות.

כל מטפלים ומטפלות בקשישים אחים ואחיות שראיתי אותם ובחנתי אותם, ועבדו במקביל איתי בפועל בשטח הסיעוד, וטיפול בקשישים. רק מי שנמצא בשטח תמיד, יכול לאסוף ולבחון ולהביא אליו את הטובים ביותר. השירות והנחת והביטחון שתקבלו מאתנו הוא מה שחשוב לנו, שיקירכם ואהובכם בידיים המקצועניות האמינות והרגישות ביותר.

נשמח לעמוד לשירותכם בזמינות מידית תמיד לילה ויום, לכל מקום ולכל זמן. מטפלים ומטפלות לקשישים לאזור המרכז – צפון או דרום. ניתן להתייעץ איתי תמיד בפלאפון הישיר 24 שעות מענה אנושי שלי ללא שום התחייבות. בכל זמן ובכל נושא הסיעוד.