עם השנים בא הנסיון. ההיכרות שלי במחלקות בתי החולים החלה לתפוס תאוצה במהלך הזמן עד שכבר הכרתי את רוב המחלקות. בין המחלקות שבהם עבדתי: כירורגיות ופנימיות.

הודות לעבודה בשטח גם הכרתי אחים ואחיות פרטיים, מקצוענים בתחומם.
בחרתי בקפידה את הטובים ביותר ובניתי צוות מנצח על מנת לתת מענה של אחות פרטית או אח פרטי לכל צורך. שירותי הסיעוד יינתנו הן בבתי החולים והן בבית הפרטי של המטופל.

אח פרטי או אחות פרטית לבית החולים, יכולים לבצע פעולות אשר אח סיעודי לא יכול לבצע. 

אחות פרטית


בין השירותים אשר מוצעים ע"י אח פרטי: מתן זריקות קטטר, סקשיין, החלפת זונדה, החלפת קונולה לחולה מונשם בשעת הצורך וכו'. כמו כן, ישנן קופות הנותנות החזר אך ורק על שירותי אח או אחות פרטית בלבד. חברת הסיעוד של אלי מילר תתן מענה מלא לכל דרישה לשירותי סיעוד בבית המטופל או בבית החולים.

בנוסף לאמור לעיל ידועה גודל החשיבות של אח או אחות פרטית לבית החולים, האחים והאחריות הינם אנשי מקצוע שצמודים למטופל או לקשיש או לאדם לאחר ניתוח ובפרט כאשר המטופל או החולה מרגישים חוסר בטחון כאשר אינם בסביבת משפחתם היקרה, אח או אחות פרטיים מקצוענים ידעו לספק להם את הביטחון, הרוגע, השלווה והנינוחות גם כאשר אינם בסביבת משפחתם היקרה, או אח או אחות פרטיים בבתי חולים כאשר יש עומס מחלקות ולא יוכלו צוות האחים והאחיות שבמחלקה להתפנות מידית לכל צורכיהם, או אח או אחות פרטית ללילה במחלקות כאשר צוות הלילה מצומצם מכח אדם ויש חשש סביר של עיכוב במענה מהיר ומידי לכל מטופל וחולה.

או "אח פרטי" או "אחות פרטית" לבית כאשר נדרש מעקב של אח או אחות פרטיים מקצועיים מוסמכים להשגחה על חולה שנדרש למעקב לבית על מוניטור או בדיקת סיטורציות או מעקב תרופתי מקצועי. על כל אלה ניתן לקבל מענה מידי בחברת הסיעוד של אלי מילר סיעוד אחים ואחיות. הן בהסבר הן ביעוץ (ללא עלות כלל) בזמינות 24 שעות של מענה אנושי מידי (לא הודעות או מזכירות). אשמח לעמוד לשירותכם בכל זמן ומקום. בריאות ורפואה.
 

יתכן שהגעת לדף זה מכיוון שחיפשת את אחד מהביטויים הבאים:
אחות פרטית, אח פרטי, שירותי אחות פרטית, שירותי אח פרטי