אשפוז בבית חולים הוא אף פעם לא נושא נחמד. מדובר בעניין שכרוך בטיפולים, כאבים וצער. בתי החולים עמוסים ולא תמיד יש לאחיות זמן על מנת לטפל בכל החולים אשר במחלקה.

כאשר אנו מאשפזים אדם קרוב ויעקר נרצה בוודאי לספק לו את התנאים הטובים ביותר שניתן. אחד בדברים שאפשר לעשות על מנת לשפר את מצבו הוא לשכור למענו אחות פרטית שתדאג לו במשך השעות והימים שהוא נמצא במחלקה.  

אחות פרטית לבית חולים בלינסון

כוחה של אחות פרטית

אחות פרטית היא פתרון מצוין וזאת מכמה טעמים:

  • אחות פרטית עברת הכשרה של אחות והיא מסוגלת לבצע כל הליך רפואי כמו למשל הזרקת זריקות, מתן תרופות והחלפה של תחבושות במקרה הצורך.
  • אדם אשר צמוד אליך ברגעים היותר קשים עשוי לעזור מאוד לשיפור מצב הרוח והמורל הכללי. כאשר יש מישהו שמקשיב לך ועוזר לך הסיכוי לעבור את המצב הקשה הוא גבוה בהרבה.
  • על האחיות במחלקה מוטלת עבודה רבה ולא תמיד הן יהיו שם בשביל החולה. אחות פרטית בהחלט תשפר את זמן התגובה ותיתן לחולה תחושה חמימה ואוהבת.
  • עיכוב במענה לחולה עלול גם להיות מסוכן לעיתים. אחות פרטית תהיה שם בשבילו ותמלא את תפקידם של אנשי הצוות הקבועים.

טעות לעולם חוזרת

נהוג לחשוב שבית החולים הוא המקום הכי בטוח בעולם, יש שם רופאים ואחיות ואין סיכוי שמשהו רע יקרה לכם שם. האמת היא שבלי החולים חסרים בצוות רפואי מכל הסוגים ומצב זה עלול להביא לתקלות שונות ומעצבנות. נוסף על כך יש את כל העניינים הבירוקרטיים שכרוכים באשפוז. אדם שמלווה אתכם בכל התהליך הזה יכול להיות המציל שלכם.

עם כל הרצון הטוב של הרופאים והאחיות לא למיד יש זמן לעזור לכולם ורבים ממתינים שעות ארוכות למענה ולפניה של הצוות הרפואי. באופן כללי תמיד טוב שישי מישהו שמסייע בנפתוליי האשפוז. אחות פרטית יכולה להיות צמודה 24 שעות לחולה, גם בשעות הלילה שבדרך כלל יותר בעיתיות. שעות הלילה לוקות בדרך כלל בפחות מענה מצד צוות המחלקה הרגיל.

טיפול איכותי מעל הכול

לעיתים החולה עצמו ירגיש חוסר נעימות להזעיק את הצוות הרפואי למשהו שנראה לו זניח. טיפול פרטי ימנע את חוסר הנעימות הזה ויספק לחולה את כל מה שמגיע לו. חשוב שהאחות תדבר בשפה של המטופל. ישנן חברות סיעוד שונות אשר מציעות סוגים שונים של מטפלים. כדאי לבחור בחברה אשר מומחית בשידוך נכון בין המטופל למטפל. חברה רצינית תספק זמינות של 24/7 ותענה לכל פניה.

כאשר אתם מחפשים חברת סיעוד כדאי לחפש המלצות ברשת האינטרנט ובקרב חברים וקרובי משפחה. חברת אשר מקבלת המלצות טובות לאורך זמן היא זו שכדאי להשקיע בה. חברת הסיעוד של אלי מילר מציעה שירות של השכרת אח/אחות פרטית, מטפלים סיעודיים איכותיים ומיומנים וכל מה שקשור לעזרה לאנשים אשר חשובים לכם.