מטפלת סיעודית אישית היא הדרך הטובה והבטוחה ביותר להעניק ליקירכם את הטיפול המסור לו הם כל כך זקוקים. בזמן שבמוסד בו מתקיימים שירותי סיעוד תשומת הלב של המטפל מתחלקת בין כל המטופלים יחדיו, בטיפול סיעודי אישי המטופל מקבל את כל תשומת הלב והעזרה לה הוא זקוק.

כל שלמעשה אפשר להתאים את המטפל מבין המטפלות הסיעודיות לצורכי המטופל באופן אישי וממוקד ובדרך הטובה ביותר.

אז מה זה למעשה טיפול סיעודי אישי?

טיפול סיעודי אישי הוא למעשה טיפול הכולל סיוע רפואי ויחד עם זאת עזרה בפעולות הבסיסיות והיומיומיות ביותר של המטופל. לרוב אלו הנזקקים לטיפול סיעודי אישי הם אלו הנתקלים בקושי לביצוע הפעולות היומיומיות כמו למשל ללכת לקניות והם נזקקים לעזרה צמודה בביצוע פעולות אלו. ישנם מקרים בהם מטפלות סיעודיות נשלחות לסייע לאנשים המרותקים לכיסא גלגלים לצמיתות או באופן זמני וכתוצאה מכך אינם מסוגלים לבצע פעולות בסיסיות שלנו נראות פשוטות למדי כמו אכילה, ריצה, לבישת בגדים וכן הלאה. בנוסף, יכולים להיות מקרים בהם מדובר באנשים בעלי קושי בתפקוד המנטאלי ושאינם יכולים לתקשר עם הסביבה.

מטפלת סיעודית אישית

מטפלת סיעודית אישית – היתרונות

לטיפול סיעודי אישי יתרונות רבים, המרכזית והעיקרית שבהם היא העובדה שהמטופל נשאר בסביבה הפרטית והמוכרת לו. הסביבה האינטימית והאישית חוסכת למטופל את זמן ההסתגלות למצב החדש ומשאירה אותו במקום המוכר והבטוח. הסתגלות למקום חדש לעיתים יכולה לגרום למטופל יותר נזק מאשר תועלת שכן בנוסף לעובדה שהוא נזקק לעזרה הוא צריך להתמודד עם שינוי קיצוני בסביבה הטבעית שלו וזה מצב שהוא פחות מומלץ.

בנוסף לכך, היתרון הגדול בהשארת המטופל בביתו היא שצנעת הפרט והכבוד שלו בוודאי אינם נפגעים מהסיבה שהמטפל שם אותו בממרכז ומסייע לו ברגישות לשמור על עצמאותו.

מניסיון של הרבה שנים, אנו נוכחים שבני משפחתו של המטופל מרגישים בטוחים יותר ואינם מתייסרים עקב משירת יקירם למוסד בתנאי אישפוז שהרבה פעמים אינם נעימים ומשדרים למטופל הסיעודי ריחוק ומגבירים אצלו את החשש מפני נטישה.

 

אצלנו באלי מילר טיפול סיעודי תוכלו למצוא את הטיפול המסור ביותר שיקיריכם זקוקים לו, מעכשיו תוכלו להיות בראש שקט כשאר הטיפול המסור יועבר אלינו בביטחה.