מתוך הכרות של שנים ברוב מחלקות בתי החולים כירורגיות ופנימיות מהעבודה בשטח הכרתי אחים ואחיות מוסמכים אומנים ומקצוענים את הטובים צרפתי אליי לבניית הצוות ולמתן מענה של אח או אחות מוסמכים בעת הצורך. הן בבתי חולים הן בבתים הפרטיים בבית המטופל.

אח מוסמך או אחות מוסמכת נדרשים לפעולות שאח סיעודי לא יכול לבצע או לא מורשה לבצע, כגון: מתן זריקות, קטטר, החלפת זונדה, סקשן, החלפת קונולה לחולה מונשם בעת הצורך ועוד.
וכן יש קופות שנותנים החזר רק על שירותי אח או אחות מוסמכים בלבד.אח מוסמך
חברת אלי מילר סיעוד אחים ואחיות תתן מענה לכל אחד מדרישות אלו בבית המטופל או בבית הרפואה.

ובנוסף ידוע גודל החשיבות של אח או אחות מוסמכים צמודים לחולה או מטופל בפרט במחלקות עמוסות שאין פנאי או אפשרות להתפנות מידית לכל חולה או מטופל או אחות או אח מוסמכים ללילה בבית או בבתי חולים כאשר צוות הלילה של אחיות מאוד מצומצם וגם כאן המידיות להיענות לכל חולה אינה תמיד מידית.
בפרט כאשר החולה או המטופל מרגישים ללא בטחון כאשר אחד מבני המשפחה אינם יכולים להישאר לידו או מתוך חשש או חרדה.

אח או אחות מוסמכים לידו יכולים להיות פתרון הולם למצב זה כאשר מהניסיון שלהם עם כל מיני מצבים יעניקו למטופל ולמשפחה את הביטחון והרוגע הדרוש. כל מי שמכיר את הצוות שלנו יודע שמדובר בצוות של אחים ואחיות מוסמכים בעלי יכולת שירות, תודעת שירות ואיכות שירות ברמה אחרת לגמרי.
צוות אחים ואחיות פרטיים מוסמכים מקצוענים חינניים סבלניים בעלי שמחה ומאור פנים.

כל מי שהתנהל מולנו נוכח לדעת שמדובר בצוות שכולו משפחה שנקראת אלי מילר סיעוד,
אחים ואחיות פרטיים, אחים ואחיות מוסמכים לבית או לבתי חולים, למתן תרופות זריקות 
או כל פעולה נדרש לשם כך אח או אחות מוסמכים.

צוות של אחים ואחיות לצפון מרכז או דרום (הצוות שלנו הצטרף אלינו מתוך ההיכרות שלנו בשטח בתוך המחלקות השונות. בלינסון תל השומר איכילוב אסף הרופא במרכז-הרצוג הדסה שערי צדק מירושלים-סורוקה בדרום-ורמב"ם מהצפון) הזמינות של הצוות שלנו היא מידית לכל מקום ובכל שעה אנו זמינים 24 שעות ביממה בפועל ממש לכל מענה שירות -יעוץ -הסבר.

נשמח לעמוד לשירותכם בשמחה תמיד. רפואה שלמה.

יתכן שהגעת לדף זה מכיוון שחיפשת את אחד מהביטויים הבאים:
אחות מוסמכת, אח מוסמך, שירותי אחות מוסמכת, שירותי אח מוסמך