בתקופות שבהן בריאות של אחד מבני המשפחה מדרדרת ומגיעה אף לניתוח, עשויות להיות מלוות במתחים, חששות ובלחץ מתמיד הן מצד החולה והן מצד היקרים לו, הדואגים לשלומו. אחות פרטית, ובייחוד אחות לאחר ניתוח לבית היא אמנם הוצאה בעלת עלויות שעשויות להיות יקרות, אך היא משתלמת וכידוע אם יש דבר אחד שלא חוסכים לגביו, זוהי הבריאות.

 

אחות פרטית לבית

למה לבחור באחות פרטית לבית?

במקרים רבים, קרובי המשפחה לא יכולים להתפנות להשגיח ולטפל בו למשך כל שעות היממה. יתרה מכך, הם אינם בעלי הידע הרפואי הנדרש. במקרה כזה אחות פרטית לבית מאפשרת מעקב, לווי והשגחה צמודה לחולה.

  • הפגת הבדידות – חולה שנמצא בתהליך שיקום נוטה לסבול מקשיים נפשיים עקב מצבו ודאגה לשלומו ולשלומם של יקיריו. זהו מצב לא פשוט שכן החולה נהיה לתלוי באדם אחר, ובדרך כלל הוא מרגיש רע מלהטריד את מנוחתם של יקיריו. אחות פרטית עוברת הכשרה מקצועית תוך שימת דגש על הפן האנושי והתמיכה בחולה, לכן היא תסייע לו ותקל על מצבו הפיזי והנפשי כאחד.
  • הקפדה על מעקב ואבחון רפואי צמוד – תקופות שיקום, באחר לאחר ניתוח, דורשות הקפדה על מעקב אחר המצב הרפואי. המצב הרפואי, בייחוד לאחר ניתוח, הוא אינו יציב ועשוי להתדרדר באופן חד פעמי לנסיגה מסוימת. אחות לאחר ניתוח היא בעלת הידע הרפואי הנדרש כדי למדוד נתונים רפואיים ולעקוב אחר כל שינוי שעלול להזיק למטופל.
  • מתן תרופות – חולים נדרשים לתהליך טיפולי המלווה בדרך כלל בתרופות או זריקות. לעיתים מדובר בכמויות רבות של תרופות כאשר לכל תרופה יש את הדגשים שלה להוראות הצריכה. אחות פרטית תסייע להקל על הקושי בנטילת התרופות, שכן היא בקיאה בעולם התרופות ותוכל להגיש את התרופה הנכונה בזמן הנכון למטופל תוך הקפדה על צריכה נכונה למען טיפול הולם, יציב ואחראי.

איך בוחרים אחות פרטית?

כיום, ניתן להזמין אחיות פרטיות באמצעות ביטוח בריאות בקופת החולים או בהזמנה מחברת סיעוד. אם אתם מזמינים אחות פרטית מחברת סיעוד, כדאי לעשות זאת בהקדם האפשרי ולשים דגש על בחירה בחברת סיעוד מוכרת, בעלת מוניטין וצוות מקצועי, אדיב, מסור ואנושי. זכרו לבדוק בדיוק מהו משך שהות האחות. ישנן אחיות שיכולות להישאר למשך כל היממה כדי לדאוג למטופל גם במהלך שעות הלילה, שהן שעות קריטיות לא פחות משעות היום. הזמנת שירותי אחות פרטית תאפשר לכם להקלה ותבטיח לכם שהחולה היקר לכם נמצא בידיים טובות וזוכה לטיפול מתמיד, גם כשאתם לא נמצאים לצדו.